Saturday 5 January 2013

EVE COLLAGEN; 
Elegent, Vouge, Energetic!

Kolagen terbaru & terlaris yg mengandungi kolagen kelas pertama. Kendungan kolagennya sebanyak 6000mg amatlah sesuai untuk kulit wanita asia. Keberkesanannya dapat dirasai dalam masa 7-10 hari, terutama pada kulit dan juga rambut. EVE COLLAGEN mengandungi campuran vitamiv C, kacip fatimah dan Lobata. EVE COLLAGEN amat sesuai untuk semua golongan, terutama wanita dan gadis, juga amat sesuai iuntuk ibu menyusus


KEBAIKAN PENGAMBILAN EVE COLLAGEN:-

KULIT
* Melembut, melicin dan menganjalkan kulit
* menghilang/mengurangkan garisan kedut halus terutama di bawah mata
* menyeri dan mencerahkan wajah
* mencerahkan kulit dari dalam dan menghilangkan pigmentasi
* menghilankan jerawat dan memudarkan parut jerawat dari wajah
* mengcantikkan badan dan menghilangkan geleber kulit
* menganjalkanpayudara dan melembut danmenghaluskankulit payudara


TUBUH & KESIHATAN
* Meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan sistem imun badan
* meningkatkan kadar metabolisma, mengurangkan kolesterol dan mengatasi masalah sembelit
* mengstabilkan kitaran hormon, kitaran haid dan menghilangkan senggugut
* mengetatkan faraj dan meningkatkan libido wanita
* menguatkan tulang, gigi serta sendi


RAMBUT
* menguatkan akar rambut
* melembut dan menyinarkan rambut
* mengurangkan rambut bercabang
* membasmi keguguran rambut
* menyuburkan dan melebatkan rambut

KANDUNGAN EVE COLLAGEN:

1. ORANGE POWDER

Oren merupakan buah yang menjadi kegemaran ramai serata dunia. Tidak mustahil buah oren merupakan buah yang penuh dengan vitamin-vitamin dan sudah tentu buah yang paling kaya dengan vitamin C. Vitamin yang kuat ini membantu melawan elemen-elemen yang boleh merosakkan badan kita. Sebiji Oren mempunyai 170 phytochemical yang berbeza dan melebihi 60 flavonoids menjadikannya buah yang paling bagus untuk melawan penyakit yang berkaitan dengan masalah-masalah jantung dan penglihatan, walaupun ianya tidak mempunyai kebaikan yang sama seperti lobak.
Dengan kekerapan pengambilan buah oren, anda akan mempunyai sistem imunisasi yang lebih sihat. Ianya juga bagus untuk melawan beberapa jenis kanser.

2. MARINE COLLAGEN

Kolagen adalah sumber protin utama yang menyambung tisu dalam haiwan-haiwan dan paling banyak terdapat di dalam mamalia lebih kurang 25% dari jumlah keseluruhan kandungan protin. Kolegan peptida ikan adalah serbuk yang bagus,berwarna putih atau kuning cerah,kolegan yang diekstrak adalah dari sumber tulang-tulang ikan bermutu tinggi seperti bonito,tuna,halibut dan sea bream. Kolagen *peptida* ikan mempunyai pelbagai fungsi,salah satunya adalah meningkatkan kualiti kulit dan mencegah kenaikan tekanan darah tinggi. Kebiasaannya, kologen peptida ikan telah digunakan untuk membaiki kulit yang kasar dan kering,ia juga telah digunakan secara meluas di dalam bidang kecantikan dan kesihatan . *sejenis protein yg terdapat dalam setiap benda hidup.

3. LOBATA

Lobata adalah sejenis bonggol akar yang terdiri daripada herba traditional yang lebih dikenali pepohon menjalar ,di Thailand kebiasaannya dikenali sebagai “Kwaa Kreu”. Pokok menjalar ini adalah sebahagian dari legume,pueraria atau kekacang dan tumbuh di selatan Thailand. Lobata dikenali sebagai “Ge-Gen” dalam perubatan masyarakat Cina dan “Kudzu” di Jepun. Negara asal lobata adalah dari Cina.
Lobata kaya dengan phyto-estrogen di mana ianya sangat membantu dalam mempercepatkan dan menstabilkan paras hormon dalam tubuh wanita. Kajian menunjukkan Woman Lobata boleh menggalakkan pembentukkan kologen secara semulajadi. Pada umumnya,lobata telah digunakan berkurun lamanya oleh masyarakat negara Cina untuk dijadikan sebagai booster dalam mempertingkatkan peredaran darah. Kebanyakan wanita amat menitik berat mengenai proses penuaan dan lebih lagi sekiranya berlanjutan. Lobata juga dapat meningkatkan micro-pengedaran,menggalakkan penyingkiran toksin dan menggalakkan kesihatan kalenjar mammary .

4. ASID ASKORBIK (VITAMIN C)

Asid askorbik (vitamin c) adalah nutrisi penting yang boleh ditemui dalam buah-buahan dan sayu-sayuran. Badan memerlukannya untuk membentuk dan mengukuhkan tulang-tulang,saluran-saluran darah dan kulit. Seperti vitamin-vitamin lain,asid askorbik ialah campuran organic. Asid askorbik diperlukan untuk pembesaran dan membaiki tisu-tisu. Nutrisi ini penting sekali untuk sembuhkan luka-luka, untuk membaiki dan memelihara tulang rawan,tulang-tulang dan gigi. Asid askorbik membantu pembentukan collagen,merupakan protein yang diperlukan untuk membina dan mengekalkan kesihatan gigi,tulang-tulang,gusi-gusi ,tulang rawan,tulang belakang,pelapik sendi-sendi ,kulit dan saluran-saluran darah.Asid askorbik juga bagus untuk anti-oksida,mengelak kerosakan radikal-radikal bebas oksigen.

5. KACIP FATIMAH

Kacip Fatimah telah digunakan beberapa generasi oleh wanita melayu secara traditional dalam mempermudahkan kelahiran,sebagai ubat semasa berpantang untuk mengecutkan peranakan,untuk menambahkan kekuatan badan,membaiki kitaran haid dan mengelak kesakitan serta perkitaran haid yang susah,dan untuk memudahkan symptom-simptom menopause.
Kacip Fatimah digunakan secara traditional untuk mengekalkan kesihatan sistem peranakan,untuk membantu pelincir dan mengetatkan ,dan juga untuk menguatkan fungsi seksual. Kacip Fatimah kaya dengan phyto-estrogen dan isoflavones yang dapat mengurangkan simptom-simptom menopause.
Oak gall juga kaya dengan anti-oksida dan secara traditional digunakan masa berpantang untuk mengetatkan sistem peranakan. Selain itu,ianya digunakan untuk merawat penyakit darah,dan cirit birit. Ia juga digunakan sebagai anti-flatulence untuk membantu mengeluar dan menghalang formation gas.

6. SILK MIXED AMINO ACIDS (SILK ESSENCE)

Ini adalah larutan air yang telah sebati dengan asid amino setelah melalui proses hidrolisis silk fibroin.Lebih dari 85% larutan ini adalah alanine, serine dan glycin yang mana ia adalah nutrien utama yang mempunyai kandungan nutrisi yang tinggi.Glycin dan serine setelah melalui proses sintesis dengan Glutathione ia dapat mengurangkan risiko terhadap jangkitan jantung dan barah.
Alanine juga membantu meningkatkan kadar metabolisma alkohol di dalam badan manusia dan melindungi organ hati. Tyrosine pula membantu mengurangkan risiko alzheimer terhadap golongan tua. Amino acid sutera membuatkan kulit cantik berseri kerana ianya amat mudah untuk mengalir dan menyerap di lapisan derma kulit. Selain menggalakkan peningkatan enzim metabolisme,amino asid sutera juga membaiki dan mengekalkan kelembapan, menghalang daripada radiasi ultra violet,menahan keturunan merebak dan mencegah anti-penuaan kulit.

7. EKSTRAK STEVIA

Ektrak Stevia adalah pemanis,suplemen rendah kalori yang membantu memperbaiki gula dalam darah dan menyokong buah pinggang. Ianya amat sesuai untuk penghidap kencing manis dan hypoglycaemia. Tidak mengandungi kalori dan sangat sesuai untuk mengurangkan berat dan pengurusan berat. Penyelidikan mengatakan paras glukosa beransur menurun dan penyerapan glukosa bukan lagi menjadi kebiasaan. Orang yang mengambil stevia harian mendapati kehendak terhadap manisan dan makanan yang menggemukkan berkurangan. Ianya juga membantu dalam sistem pencernaan dan fungsi gastrointestinal ,melegakan perut meragam dan membantu mempercepatkan penyembuhan dari kesakitan yang sederhana.


CARA MAKAN: BANCUH 1 SACHET EVE COLLAGEN DGN 150 ML AIR SEJUK/BIASA... MINUM SBLM MKN 1 KALI SHJ SEHARI :)

Serving Size : 10g/ sechet

HARGA/PRICE
1 Kotak (15 sachets) = RM 79 (RM85 s/s)
2 Kotak (30 sachets) = RM150 (RM160 s/s) 

(FREE POS LAJU SELURUH MALAYSIA)

NAK HASIL LEBIH BAIK & CEPAT??? AMBIL BERSAMA EVE FIBER!

*** FREE ITEM ISTIMEWA 

EVE Collagen membantu mengembalikan kulit yang anjal dan membuatkan kesihatan dalaman anda muda kembali....


Jika anda berminat untuk membuat tempahan sila PM atau call saya di talian
012-350 6155





























No comments:

Post a Comment