Saturday 5 January 2013

TESTIMONI KAMI...!!!



Dengan mengamalkan meminum segelas cawan Shape Plus dan Eve Fiber 
sekali sehari sahaja 
akan memberikan perubahan yang besar kepada anda!

1. Inci semakin kecil - Baju dan seluar akan longgar

Formula ini membantu anda membakar lemak di bawah kulit dan meningkatkan metabolisme badan. Ia membakar lemak di bahagian yang menggeleber seperti di pinggang, bawah peha, bawah lengan dan bahagian-bahagian yang susah untuk dipecahkan lemak.
Sebab itu anda bukan sahaja akan turun berat, malah shape plus membantu anda mendapat 'bentuk' badan yang cantik.

 

2. Usus semakin sihat

Setiap kali kita membuang, tidak semua najis akan keluar. Sisa-sisa najis yang tertinggal akan membentuk toksin yang akan menghalang proses penyerapan makanan dalam badan. Dengan mengamalkan formula ini, ia akan berfungsi sebagai agen pembuangan toksin dalam badan dan memudahkan proses penyerapan makanan dalam badan.

 

3. Wajah semakin menyerlah dan kulit semakin cantik

SP dan EV terdiri dari ekstrak tumbuh-tumbuhan seperti epal dan strawberry. Hasilnya, wajah anda akan menjadi lebih sihat, licin dan cantik, sebagaimana badan anda akan menjadi lebih sihat dan cergas melalui penyerapan makanan yang berzat tinggi.

 

4. Jimat!

Fungsi SP + EF yang mengandungi serat yang tinggi yang diperlukan oleh badan akan membuat anda lebih kenyang. Maka anda akan lebih berjimat dalam perbelanjaan makanan.

 

5. Lebih bertenaga

Shape Plus akan memberikan anda tenaga, Eve Fiber pula akan membantu pembuangan toksin. Kombinasi ini akan membantu proses penurunan badan dengan sihat. Badan akan terasa lebih ringan dan bertenaga.

 

6. Penyakit Migrain dan nafas berbau berkurangan

Kedua-dua masalah ini adalah disebabkan oleh toksin yang terkumpul di dalam badan anda. Apabila toksin dibuang, darah dan oksigen akan berjalan lancar, masalah pening dan nafas berbau dapat dikurangkan.

 

7. Jimat masa dan mudah diambil

Kedua-dua SP dan EF ini adalah dalam bentuk serbuk. Hanya perlu tambah di dalam air, kemudian minum. Hanya 60 saat diperlukan!
 

8. Perut boroi kembali kempis

SP dan EF kaya dengat serat yang akan memastikan toksin dan sisa najis dalam perut dibuang. Apabila najis dan toksin dibuang, tiada lagi bahan yang tersangkut di dalam usus anda. Usus semakin sihat dan bahagian perut buncit akan perlahan-lahan menyusut. Tiada lagi perut yang terkeluar!
 

Berikut ialah antara testimoni yang diterima dari facebook dan sms:
 
 
dan bukti SP + EF dapat mencantikkan kulit...
Harga Shape Plus sekotak (10 sachet)  ialah RM120 dan harga Eve Fiber sekotak (15 sachet) 
ialah RM70.
Oleh kerana saya serius untuk anda kurus dan mendapat hasil yang benar-benar berkesan, saya ingin tawarkan 3 kotak Shape Plus dan 2 kotak Eve Fiber untuk anda mendapatkan bentuk badan yang anda idam-idamkan selama ini.
Untuk mendapatkan kesan yang paling maksimum:
3 kotak Shape Plus = 3 x RM120 = RM360
2 kotak Eve Fiber = 2 x RM70 = RM140
TOTAL = RM500

Maka harga untuk 3 kotak Shape Plus dan 2 kotak Eve Fiber ini berharga RM500.

NAMUN!

.....untuk kali ini sahaja, saya berikan anda tawaran harga gila kentang iaitu..
Free Penghantaran Ke Semenanjung Malaysia
Saya tegaskan lagi, harga ini hanya kali ini sahaja, esok atau lusa atau bila-bila sahaja saya akan menaikkan kembali harga ke RM500. Rebut peluang ini sekarang!

Anda juga akan dibimbing dan dipantau sehingga berjaya oleh saya.
 Jangan berlengah lagi, mulakan tindakan anda sekarang!
Ikhlas,

Lisz Latiff

Admin BLOGSPOT NUR BEAUTY SECRET & FACEBOOK FANPAGE NUR BEAUTY SECRET
Hp :     012-350 6155


P/S: Harga tawaran RM370 diberikan adalah amat terhad! Anda bakal memperolehi 3 kotak Shape Plus dan 2 kotak Eve Fiber dengan harga yang gila kentang murah ini. Bila-bila masa sahaja saya akan menaikkan harga kembali ke harga RM500. Lakukan pembelian sekarang!
P/S/S: Perbezaan antara siapakah diri anda dan apakah yang anda mahu adalah pada tindakan anda. Usah beralasan lagi mahu kurus. Saya serius mahu anda kurus dan saya tidak mahu anda menyesal di kemudian hari. Lakukan pembelian sekarang!







No comments:

Post a Comment